Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

Innebandy!!

Av Henrik Andersson - 14 augusti 2014 07:47

Jag har spelat innebandy i Halna BK i tretton säsonger och sedan två år tillbaka har jag varit tvungen att sluta pga att de skulle skrota P-95 laget och istället flytta upp 95:orna till A- laget respektive B-laget.
Såhär gick hela händelsen till varför jag var tvungen att sluta:

Det var såhär att tränaren Micke tyckte väl att jag inte var tillräckligt bra och han petade mig flera år dvs jag fick inte spela en enda match och en dag på vintern/våren så gjorde han en jätte klumpig sak. Han skrev på Facebook(i chatten) till mig att han ville tacka mig för alla dessa tretton år men att jag i princip är portad ifrån träningshallen. Jag frågade då varför? Men han vägrade att svara på det och nu i efterhand har jag fått hört att de skulle skrota 95 laget. Det som störde mig mest var två saker: den ena saken var att han skrev exakt såhär "träna för att ha kul gör man med ett korpenlag" och den andra orsaken var att han skrev på Facebook om detta. Han kunde göra det smidigare genom att kalla till ett möte och väl där förklara för mig varför.

Nu två år senare är jag inte så jätteledsen, visst, det svider men jag kallar honom för IDIOTEN pga han tog bort det som jag älskar dvs spela innebandy.

Inom några år så kan jag tänka mig att coacha ett innebandylag. Det skulle vara så kul och säkert roligt jobb vid sidan av. Fast då skulle jag nog inte bete mig som idioten gjorde.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Andersson - 18 augusti 2014 07:23

Hej, Idag är det första praktikdagen för mig. Känns kanske lite konstigt att gå till "jobbet" istället för att gå/åka till skolan. ...

Av Henrik Andersson - 14 augusti 2014 09:09

Ska äntligen praktisera på en skola nu på en skola nu när man själv inte går i skolan. Visst, det är en praktik och ingen fastanställning men en praktik är ju alltid något. En chans att visa dem vad man går för och förhoppningsvis få en anställning s...

Av Henrik Andersson - 14 augusti 2014 08:56

Hej, I detta inlägg ska jag berätta om mitt s.k. Underbett. Om ni inte vet vad ett underbett är så ska jag berätta lite kort här: Ett underbett är som så att underkäken är framflyttad och överkäken är inflyttad och tvärtom med överbett. Efter a...

Av Henrik Andersson - 13 augusti 2014 20:51

Hej, I detta inlägg ska jag berätta lite om hur jag upplevt skolan: Lågstadiet(klass 0-5): nog den bästa tiden då jag hade de bästa klasskompisarna, bra lärare osv. Lekte mycket med endel kompisar i klassen, typ varje dag. Högstadiet(klass 6-...

Av Henrik Andersson - 13 augusti 2014 19:33


Hej, Vem är jag? Jo, som jag skrev tidigare så heter jag Henrik och föddes den 2 december 1995 på BB i Skövde. Jag har en två år äldre bror, Daniel, en mamma,pappa samt två 17 åriga katter. Under BB så grubblade mamma och pappa länge över vad jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards